سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
ابر برچسب ها
لوگوی دوستان
امکانات دیگر

 محمود شکری نماینده شهرستان های تالش، ماسال و رضوانشهر، در صحن علنی مجلس با انتقاد از برخی رسانه ها و جو سازی ها اعلام نمود که تا آخرین قطره خون خود از حق مردم دفاع خواهد کرد و در این زمینه کوتاه نخواهد آمد. 

 



خبرها



?

 به گزارش مریان خبر ، چند روز گذشته یکی از مدیران اداره کل منابع طبیعی استان گیلان در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا مطالبی را ذکر نمود که موجب جو سازی هایی شد تا اینکه روز چهارشنبه (26 تیر 92) محمود شکری نماینده شهرستان های تالش، ماسال و رضوانشهر که مورد مخاطب این مدیر می باشد در صحن علنی مجلس نطقی در خصوص اتفاقات و جو سازی های پیش آمده ، ایراد نمود که متن کامل آن به شرح زیر خدمت شما مخاطبان عزیز ارائه می گردد.

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام به ارواح طیبه شهدای گرانقدر ، امام شهدا و آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری.

با عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان ، ماه پاکی ها ، ماه تزکیه و ماه بهار قرآن کریم به رهبر عزیز ملت قهرمان ایران اسلامی و نمایندگان عزیز مردم در مجلس شورای اسلامی.

سپاس و قدردانی ویژه از ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی به پاس لبیک به ندای حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی با حضور پر شور خود در پای صندوق های رای و خلق حماسه سیاسی. عرض تبریک به رئیس جمهور محترم منتخب جناب آقای دکتر روحانی.

 

آقای دکتر روحانی عزیز یادمان باشد ملت عزیز و خدا جوی ایران اسلامی در همه عرصه های قرن و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی صادقانه و خالصانه ولایت مداری خویش را ثابت کرد. همیشه پیرو راه امام و شهدای عزیز و رهبر عزیز و بزرگوار ما بوده اند و مسئولیت مسئولین را در همه دوره ها دو چندان و این بار صد چندان کرده اند.

 

برای شما رئیس جمهور عزیز منتخب ملت آرزوی موفقیت از خدای متعال را دارم تا با بکار گیری انسان های مخلص خدا و پیرو واقعی امام عزیز و شهدای گرانقدر و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و مردم ولایت مدار و با تقوایمان باشند تا از طریق ارائه خدمات صادقانه و پاک به این مردم عزیز دین خود را بر انقلاب اسلامی و اسلام عزیز ادا نمایند و دل رهبر فرزانه و مردم عزیز را شاد نمایند و دشمنان اسلام را روز به روز مایوس نمایند.

 

لازم است در خانه ملت از مردم عزیز و ولایت مدار تالش بزرگ نیز تشکر و قدردانی ویژه به پاس حضور فعال و صد درصدی خود در پای صندوق های رای در 24 خرداد 92 داشته باشم و در خانه ملت به شما مردم سرافراز تالش بزرگ بگویم که مستحق خدمات صاقانه اید و با ارائه گزارش کار یک ساله مسئولین عزیز تالش بزرگ ثابت کردیم که حافظ و ناظر واقعی حقوق شما هستیم و برسر حقوق شما با هیچ احدی و به هیچ قیمتی معامله نخواهم کرد و با صاحبان قدرت و ثروت و متجاوزین به حقوق شما تا آخرین قطره خون مبارزه خواهم کرد و به یاری خداوند متعال و حمایت های پدرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و کمک های مسئولان دلسوز نظام اسلامی و به پشتوانه شما مردم صبور و قهرمان تالش بزرگ بر شیطان صفتان و متجاوزین به حقوق شما پیروز بوده و خواهیم بود.

 

سازندگی و توسعه تالش بزرگ و رهایی از محرومیت با عنایت خاص خداوند متعال به دست مبارک فرزندان دلسوز و نخبگان شما انجام خواهد شد و هیچ اعتنایی به غوغا سالاری و جو سازی و ایجاد فضای تهمت و افترا متجاوزین به حقوق شما نخواهم بود و با حمایت و پشتوانه شما با قدرت از حقوق شما دفاع خواهم کرد.

 

با مسئولین خاطی که با ایجاد تبعیض و بی عدالتی حقوق شما را ضایع کنند برابر مقررات برخورد خواهم کرد. مطمئن باشید وابسته گان به ثروت و قدرت با اجیر کردن تعدادی معلوم الحال نیز نمی توانند واقعیت ها را وارونه جلوه دهند و در خانه ملت از مسئولین سایت های خبری از جمله ایسنا سوال دارم ، دفاع از حقوق مردم و گوشزد بی عدالتی به مسئولین امر به استناد کدام قانون باید مورد غوغا سالاری بعضی از خبرنگاران شما باشد.

 

مطمئن باشید با این تخریب ها و تهمت ها نمی توانید عزم نظارت نمایندگان مردم را زیر سوال ببرید. آیا نمایندگان حق ندارند برای دفاع از حقوق مردم به مسئولین اجرائی که خلاف قانون عمل می کنند اعتراض کرده و تذکر دهند؟

 

به وزیر جهاد کشاورزی تذکر می دهم نسبت به واگذاری غیر قانونی زمین های منابع ملی به افراد غیر مستحق توسط مسئولین زیر مجموعه خود جلوگیری نمایند که باعث بی عدالتی در استفاده مردم از منابع عمومی و ملی می شود و ایجاد نارضایتی در منطقه تالش بزرگ کرده. آقای وزیر با مسئولین خاطی چرا برخورد نمی کنید؟

 

آقای وزیر محترم نیرو آیا در استان گیلان مخصوصا منطقه تالش بزرگ که بیشترین بارندگی در کارنامه آن است بعلت خشکسالی و بی آبی مزارع کشاورزان از بین برود؟ چرا نسبت به ایجاد سد و مهار کردن آب های باران تا کنون اقدامی صورت نگرفته است.





پیامهای عمومی ارسال شده


+ با سلام خدمت دوستان به آقای محمد عابدینی برای فوت دایی گرامیش تسلیت عرض می کنم


+ سلام تولد شما مبارک