سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
ابر برچسب ها
لوگوی دوستان
امکانات دیگر
استاندار گیلان:
مشاوران جوان شایسته مدیریت جامعه هستند

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان جوانان را دارای جرات، جسارت و انگیزه خواند و گفت: مشاوران جوان شایسته مدیریت جامعه هستند.

خبرگزاری فارس: مشاوران جوان شایسته مدیریت جامعه هستند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی عصر امروز در جلسه شورای عمومی سازمان فراگیر مشاوران جوان گیلان اظهار کرد: حضور بین جوانان موجب نیرو گرفتن از آنها می‌شود.

وی جوانان را در خط مقدم ارزش‌ها و اصولگرایی عنوان کرد و افزود: جوانان با بصیرت پیرو راه ولایت هستند.

سعادتی با بیان اینکه برای حفظ و پیشبرد انقلاب باید از آبروی خود هزینه کنیم، تصریح کرد: خون شهدا به ثمر رسیده و نتایج آن را در جامعه می‌بینیم.

استاندار گیلان به جوان‌ترین فرماندار کشور در این استان اشاره کرد و گفت: مشاوران جوان شایسته مدیریت جامعه هستند.

وی جوانان را دارای جرات، جسارت و انگیزه توصیف کرد و ابراز داشت: آموزش رایگان برای ایجاد اشتغال جوانان در دستور کار مسئولان است.

این مسئول، ایجاد اشتغال پایدار را اولویت نخست گیلان در سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: سال گذشته 104 هزار شغل در گیلان ایجاد شد.

استاندار گیلان بر ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری، صنعت و کشاورزی تاکید کرد و بیان داشت: کارگروه کشاورزی در گیلان تشکیل می‌شود.

دبیر شورای راهبردی سازمان فراگیر مشاوران جوان نیز در جلسه مذکور گفت: مشاوران جوان از ابتدای دولت نهم در نهاد ریاست جمهوری و دستگاه‌های اجرایی مستقر شد.

ابوالفضل مجیدی با بیان اینکه مشاوران جوان تا سطح شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفته است، افزود: هدف مشاوران جوان ورود ایده‌های خلاق جوانان به بدنه اجرایی کشور است.

وی به تشکیل شورای متناظر توسعه برنامه‌ریزی استان‌ها در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: ایده‌ها و طرح‌ها از شهرستان‌ها از طریق مشاوران جوان به استان‌ها و کشور ارائه می‌شود.

مجیدی با اشاره به عضویت هشت هزار مشاور جوان در کشور، تصریح کرد: اعتماد نظام به جوانان نتایج خوبی به دنبال داشته است.

مشاور استاندار گیلان نیز در جلسه شورای عمومی سازمان فراگیر مشاوران جوان گیلان از آغاز فعالیت مشاوران جوان در شهرستان‌ها خبر داد و اظهار کرد: جوانان مستعد بسیاری در شهرستان‌ها شناسایی شده‌اند.

مرتضی برگستان با اشاره به تشکیل کارگروه زیربنایی در استان، اذعان کرد: کارگروه کشاورزی با حضور مشاوران جوان در گیلان تشکیل می‌شود.


مطلب بعدی : حضرت امام خامنه ای       



پیامهای عمومی ارسال شده


+ با سلام خدمت دوستان به آقای محمد عابدینی برای فوت دایی گرامیش تسلیت عرض می کنم


+ سلام تولد شما مبارک