سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
ابر برچسب ها
لوگوی دوستان
امکانات دیگر

 

 راهپیمایی 22 بهمن در تالش باشکوه تمام برگزار شد

تالش - راهپیمایی 22 بهمن با شور خاصی در تالش برگزار شد و مردم این شهرستان با حضور گسترده خود بار دیگر با امام راحل و آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با سراسر کشور ، اقشار مختلف مردم مسلمان تالش با حضور گسترده و به یاد ماندنی در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید بیعت با امام راحل و آرمان های انقلاب اسلامی ، پشتیبانی خود از انقلاب را بار دیگر اثبات کردند.

امروز مردم تالش همراه با سراسر کشور طلوع سی‌ و پنجمین سال انقلاب را با حضوری پرشور و گسترده جشن گرفتند و برگی دیگر از پیوند خود با نظام را رقم زدند تا دشمنان این آب و خاک دریابند که همواره در مقابل این حضور مردمی مایوس خواهند شد.

مردم شیعه و سنی این شهرستان با حضور گسترده و با شکوه خود امروز به صحنه آمدند تا نشان دهند که همیشه و در تمامی صحنه‌ها حامی انقلاب اسلامی هستند.

مردم تالش همراه با دیگر اقشار ایران اسلامی با حضوری بسیار چشمگیر و یکپارچه ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و با خلق حماسه‌ای باشکوه و دشمن‌شکن ، ندای حراست از ارزش‌های اسلامی و انقلاب را سر دادند.

تجلی حضور زن ، کودک ، نوجوان ، جوان ، پیر و از تمام اقشار مختلف مردم با لباس بومی همراه با اسب سواران تالش ، جوانان ورزشکار در راهپیمایی 22 بهمن و در هوای سرد زمستانی امسال تالش گرمای خاصی به فضای شهر بخشید.

اقشار مختلف مردم از صبح امروز با در دست داشتن پلاکاردها و پرده نوشته هایی 34 سال توطئه و تحریم استکبار جهانی به سر کردگی آمریکا را محکوم کرده و با اعلام انزجار از آمریکا و اسرائیل پایبندی و حمایت همه جانبه خود را از انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی کنندگان تالشی با حضور گسترده و باشکوه خود در تمامی مسیر اصلی راهپیمایی مملو از جمعیت شرکت کننده شده بود ، با سردادن شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" تنفر خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

در پایان این مراسم، قطعنامه ای سراسری راهپیمایی در 10 بند قرائت و با ندای الله اکبر راهپیمایی کنندگان تایید شد.

منبع عکس : تالش نیوز

 
 
 
 
 
 
 
 

 


مطلب بعدی : حضرت امام خامنه ای       



پیامهای عمومی ارسال شده


+ با سلام خدمت دوستان به آقای محمد عابدینی برای فوت دایی گرامیش تسلیت عرض می کنم


+ سلام تولد شما مبارک